Zakończyła się ważna część tej inwestycji w ramach budowy Rail Baltiki. Efekt? To nowe perony, układ torowy i komunikacyjna rewolucja w mieście. Przebudowano skrzyżowania, powstał tunel, wiadukty i most.
powiedział Tomasz Łotowski z zespołu prasowego PKP PLK.
Nie ma już osobnej stacji Ełk Towarowy z jej odrębnymi nastawniami. Jest za to Lokalne Centrum Sterowania wyposażone w nowoczesny sprzęt. Dzięki niemu kierowanie ruchem pociągów odbywa się z jednego miejsca.
Tłumaczył Kamil Matuszak z PKP PLK, dyrektor projektu.
Jak na razie pociągi zatrzymują się przy peronie nr 3. Uruchomienie pozostałych dwóch zaplanowano na 15 grudnia bieżącego roku, wraz z wejściem w życie nowego rocznego rozkładu jazdy. Trwają także prace nad wdrożeniem Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej, który zapewni aktualne dane o ruchu pociągów.
Komentarze
Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu i w żaden sposób nie odzwierciedlają poglądów prezentowanych przez właścicieli i administratorów serwisu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.